فروش ساندویچ پنل

فروش انواع ساندویچ پانل ماموت

فروش ساندویچ پنل

فروش انواع ساندویچ پانل ماموت

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


انواع ساندویچ پانل دیواری به شرح زیر است که هر کدام بنا بر کاربرد آن و اقلیم قابل سفارش می باشد.

ساندویچ پانل دیواری ساده

⦁ساندویچ پانل دیواری نر و مادگی

ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی

ساندویچ دیواری اتاق تمیز

ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون



مشخصات فنی این ساندویچ پانل

⦁دو لایه پوشاننده هسته ساندویچ پانل ماموت (پوشش پشت و روی پانل)

که بسته به کاربرد و انتخاب مشتری می تواند: گالوانیزه،آلوزینک و آلمینیوم باشد.

⦁هسته ساندویچ پانل ماموت :

جنس آن بسته به کاربد و انتخاب مشتری : پلی اورتان،پلی استایرن که بخاطر استحکام و مقاومت بالاتر پلی اورتان این فوم تزریقی بیشتر کاربرد داشته و مورد توجه است.

⦁ساندویچ پانل نری و مادگی ماموت طوری طاحی شده که از یک طرف دارای تورفتگی می باشد و در طرف دیگر آن شامل برآمدگی هایی می شود (نری و مادگی) که وقتی دو پانل در کنار یکدیگر قرار می گیرند قفل شدن ساندویچ پانل ها را حاصل کنند  و با هم پوشانی لبه های یکدیگر در موقعیت های مختلف با پیچ شدن این سازه ها بتوانیم به دیوارهای پیش ساخته مقاومی دست یابیم.

⦁عرض مفید 1/14 وعرض غیر مفید 1/16 متر و طول از 2 تا 13/60 متر با ضخامت از 3 سانتیمتر تا 20 سانتیمتر 

⦁ضخامت این ساندویچ پانل ها از 4 الی 6 سانتیمتر قابل تغییر است

  • ساندویچ پانل گلستان
  • ۰
  • ۰

پنل ماموت

پنل ماموت مقاوم و با دوام با طول عمر بالاست که به دلیل قابل شستشو بودن ای سازه های پیش ساخته می توان با نظافت آن در حفظ و نگهداری  کوشا بوده و طول عمر بالای این سازه پیش ساخته را بیشتر کنیم.

ساندویچ پنل ماموت را می توان در صورت هر گونه مشکل(تعویض ساندویچ پانل،مشکل مالی و نیاز به فروش ساندویچ پانل دیواری و...) می توان به صورت دست دوم فروخت و یا حتی پنل ماموت دست دوم را برای صرفه جویی در هزینه های مورد نظر تهیه کرد تا بتوان در هزینه ها صرفه جویی کرد و از  فواید پل ماموت نیز استفاده کرد.

پنل ماموت با ورودش به صنعت ساخت و ساز ایران توانست تا سرعت زیادی به ساخت و ساز در کشور داده و ایمنی ساختمان ها و سازه هایی را که از این تکنولوژِ و سازه پیش ساخته جدید استفاده می کنند شود .

ساندویچ پنل ماموت به دلیل سبک بود نصب و تولیدش سهل و سریع است و به این ترتیب در زمان و هزینه های نصب و تولید صرفه جویی می شود.

همچنین پنل ماموت به صورت ضد حریق و دیر سوز وجود دارد که به همین دلیل در هزینه احتمالی سوانح طبیعی نیز صرفه جویی می شود،ساندویچ پنل ماموت ها ضد زمین لرزه بوده و مقاوم در برابر زلزله اند.

پنل ماموت همان ساندویچ پنل ماموت است،این شرکت که از سال 1371 تاسیس شد و شروع به کار کرد ابتدا در زمینه حمل و نقل شروع به کار و مونتاژ کرد و پس از مدت کوتاهی به طور حرفه ای وارد عرصه ماشین های سنگین شد،در این بین شرکت ماموت ساندویچ پانل  را وارد ایران کرد و  شروع به تولید این سازه پیش ساخته کرد.

  • ساندویچ پانل گلستان
  • ۰
  • ۰

ساندویچ پانل ماموت را می توان در طرح ها و رنگ های متفاوت سفارش داد برای همین با تمام سلیقه ها سازگار است.

ساندویچ پانل ماموت عایق قوی صوت و حرارت و رطوبت است که به همین دلیل در مناطق مرطوب  و یا برای مصارفی مانند سردخانه و گرمخانه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است،شایان ذکر است که در مناطقی که روی گسل هستند و زلزله خیز نیز این سازه پیش ساخته بسیار مناسب است.

ساندویچ پانل در تهران که یکی از شهرهای بسیار پر جمعیت کشور است که جمعیت بسیاری از مردم ایران در آن قرار دارد را می توان از نمایندگی های ماموت در شهر تهران تهیه کرد.

در صورت سفارش ساندویچ پانل ارزان ماموت،با صلاح دید مشاورین ماموت شما از خدمات پس از فروش بهره مند میشوید ولی در صورتی کهساندویچ پانل را خود انتخاب کنید،مسئولیت هرگونه مشکل بر عهده مشتری می باشد.

ساندویچ پانل ماموت در تهران امروزه در بسیاری از شرکت ها به کار رفته است و می توان گفت 80% شرکت ها،اماکن تجاری و اداری و صنعتی در تهران از ساندویچ پانل بهره می برند که در دو نوع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی قابل عرضه و تولید می باشد.

ساندویچ پانل سقفی با توجه به گام های ذوزنقه ای که دارد بسیار محکم است حتی در صورت راه رفتن روی آن زیرا گام های اورلپ روی هم قرار می  گیرند و باعث می شوند که همپوشانی از ورود آب و ...جلوگیری کند.

 

  • ساندویچ پانل گلستان
  • ۰
  • ۰

خروجی،بسیار متحکم حتی در صورت راه رفتن روی ساندویچ پانل سقفی و ...وجود دارد.

هر کدام از انواع فواید ساندویچ پانل که ذکر شد به صورت تکی و یا چندتایی در ساندویچ پانل های ماموت یافت می شود.ساندویچ پانل در شهر اراکبه طوری استفاده میشود که می توان گفت برای اکثر ساخت و ساز هایی که برای پوشش دیوار ها از ساندویچ پانل دیواری استفاده شده است،ساندویچ پانل سقفی برای سقف نیز تهیه می شود.

ساندویچ پانل در شهرک صنعتی اراک کاربردهایی دارد که می توان از بین آن ها به ساخت اتاق حمل بار،ساخت کانکس پیش ساخته،سردخانه ها و  گرمخانه ها اشاره کرد.

ساندویچ پانل در اردبیل توسط شرکت ماموت که از سال 1371 شروع به کار کرده است در تعداد بالا هر روزه تولید و به مشتری تحویل داده می  شود.

ساندویچ پانل در انواع با ورق های محافظ هسته اعم از ورق گالوانیزه،ورق آلوزینک،ورق آلومینیوم و ... می باشد.

ساندویچ پانل ماموت را می توان با عایق های مختلفی مانند عایق پلی استایرن،عایق پلی یورتان(پلی اورتان)،پشم سنگ،پشم شیشه،عایق XPS تولید  که این عایق ها در اصل بسیار مهم هستند زیرا توسط این عایق ها می توان اقلیم و کاربری های مختلف را پوشش داد به عنوان مثال عایق پشم سنگ برای ساختمان ها و کارخانه های در معرض آتش و حشرات بسیار مناسب است زیرا با فراهم آوردن محیطی نامناسب برای رشد و نمو حشرات و پخش نکردن آتش از این موارد جلوگیری میکند.

  • ساندویچ پانل گلستان
  • ۰
  • ۰

ساندویچ پانل در کرج را می توانیم بخاطر بودن شهرک های صنعتی در استان البرز در شهر کرج به فراوانی ببینیم.

ساندویچ پانل ماموت در کرج از بهترین شرکت های عرضه کننده ساندویچ پانل است.ساندویچ پانل در انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی را از نظر  کاربرد آن ها می توان به دسته های جزئی تری تقسیم کرد.

دسته بندی جزئی ساندویچ پانل از نظر کاربرد :

ساندویچ پانل گالوانیزه

⦁ساندویچ پانل آلوزینک 

⦁ساندویچ پانل آلومینیوم

⦁ساندویچ پانل پلی استایرن

⦁ساندویچ پانل پلی یورتان(ساندویچ پانل پلی اورتان)

⦁ساندویچ پانل XPS

⦁ساندویچ پانل پشم سنگ

⦁ساندویچ پانل پشم شیشه

ساندویچ پانل طرح چوب 

ساندویچ پانل شفاف

⦁ساندویچ پانل اتاق تمیز

⦁ساندویچ پانل سردخانه ای

  • ساندویچ پانل گلستان
  • ۰
  • ۰

ساندویچ پانل سقفی که دارای گام هایی در طراحی است که به نسبت نیاز مشتری و کاربری ساندویچ پانل سقفی تعداد این گام ها طراحی و پیاده سازی  می شود.

ساندویچ پانل سقفی پوششی برای سقف هاست که به عنوان سازه های پیش ساخته مناسب سقف ها از آن استفاده می شود. 

گام در ساندویچ پانل سقفی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.زیرا بخاطر بهره گیری از گام های ساندویچ پانل سقفی که به شکل ذوزنقه ای یا اورلپ  است ما می توانیم مقاومت و استحکام و ثبات این ساندویچ پانل ها را بالا برده و درصد نفوذ آب و ... در این ساندویچ پانل ها را به صفر برسانیم و به لفظ ساده تر ساندویچ پانل سقفی خود را آب بندی نماییم.

ساندویچ پانل سقفی از نظر تعداد گام به دو دسته ساندویچ پانل سقفی دو گام و ساندویچ پانل سقفی سه گام تقسیم بندی میشود که باید توجه  داشت که بهتر است برای اینکه تعداد گام های ساندویچ پانل خود را انتخاب کنید از مشاوره تیم مشاورین ماموت استفاده کرده و با توجه به صلاح دید آن ها نسبت به اقلیم و کاربری مورد نظر انتخاب کرد که ساندویچ پانل سقفی 3 گام استفاده شود یا ساندویچ پانل سقفی 2 گام.

توجه داشته باشید که هر چه میزان گام های یک ساندویچ پانل سقفی بیشتر باشید از استقامت و دوام بیشتری در مقابل صدمات احتمالی مثل،فشار اجسام بر روی آن،راه رفتن بر روی آن،آب و باد و رطوبت و...دارند.

بنابراین در این بین ساندویچ پانل سقفی 5 گام نیز به تولید رسید تا در صورت درخواست مشتری برای داشتن ساندویچ پانلی بسیار قوی با طول عمر بالا از این ساندویچ پانل سقفی پنج گام استفاده شود.

  • ساندویچ پانل گلستان
  • ۰
  • ۰

فلاشینگ ساندویچ پانل ماموت

وسیله ای که برای پوشش سقف های شیروانی شکل و زیبا کردن و آب بندی سقف ساختمان ها از آن استفاده می شود را فلاشینگمی گویند که برای آب بندی یک سازه و زیبا سازی نمای سازه به کار می رود.
فلاشینگ در شکل و طرح های مختلف برای کاربردهای مختلف و جاهای مختلف به کار می رود که چند نمونه از آن ها قرار می دهیم.

انواع

 

فلاشینگ جهت مخفی کردن آب بندی های انجام شده در سازه انجام می شود که به همین دلیل به آن فلاشینگ نما نیز می گویند.
فلاشینگ در انواع مختلف بسته به عملکرد،طرح ها و پروفیلهای فلاشینگ در انواع مختلف اعم از ورق های روغنی،ورق سیاه و ورق گالوانیزه با ضخامت های متفاوت قابل تولید است.
فلاشینگ در زاویه های خاص در ساختمان برای زیبا سازی استفاده می شود و هم جنس ساندویچ پانل ها تولید می شود،به عنوان مثال برای زوایای خط الراس با گام ساندویچ پانل برای ساندویچ پانل های سقفی تولید می شود.

بسیار بسیرا مهم است زیرا محافظ و بالا برنده زیبایی است
فلاششینگ ساندویچ پانل نوعی از پوشش است که برای پوشاندن درز ها و جلوگیری از نفوذ باران و آب نیز کاربرد دارد به همین دل ازفلاشینگ به عنوان درپوش نیز استفاده می شود و تمام درز ها را با آن می توان پوشاند.
لازم به ذکر است که فلاشینگ برای لبه پنجره ها نیز استفاده می شود و این پوشش فلزی را می توان در طرح ها و نوع های مختلف ایجاد کرد که برای کاربردهای متفاوت مفید باشند مثل خم کاری،برش کاری،جوشکاری که این این روش های تولید فلاشینک با توجه به  کاربرد انتخاب میشود.

در تصویر بالا شما می توانید فلاشینگ سیاه را در چند نوع متداول آن مشاهده کنید.

  • ساندویچ پانل گلستان
  • ۰
  • ۰


products-color-components-steel

۵-۲۵۰x250

ورق گالوانیزه نوعی از ورق است که کم کم جایگزین مواد اولیه مانند قلع و…در صنایع ساختمان سازی شد،ورق گالوانیزه نوعی از ورق است که آهنی است که با روی پوشانده شده و به ترکیب این دو ورق گالوانیزه گفته می شود.
یکی از فواید این آهن این است که حتی در صورت شکستگی و خوردگی هم زنگ نمی زند و اکسید زنگ آهن به آن نفوذ نمی کند.
ماهیت آهن آند است اما در ورق گالوانیزه به دلیل استفاده از ترکیب روی و آهن،روی به جای آهن آند به حساب می آید و آهن نیز کاتد.

حواستان باشد که بهتر است از این ساندویچ پانل در ساخت و ساز استفاده شود.
روی در آهن اکسید می شود زیرا از آهن پست تر و همچنین فعال تر است و به همین دلیل این روی است که در آهن اکسید می شود.یک دلیل دیگر این اکسید این است که روی دارای پتانسیل احیا کمتری از آهن است و در این بین پتانسیل اکسید بیشتری نیز دارد.
حال عمل معکوس عملیات گفته شده را حلبی در حلبی ها انجام می دهند،که با آن ها قوطی می سازند.
روی ورق گالوانیزه در دو مرحله به ضخامت ۲۰ الی ۲۵ میکرون و پشت آن در یک مرحله به ضخامت ۷ الی ۱۵ میکرون پوشش رنگ زده می شود که این رنگ کوره ای می باشد و در این پوشش ضمن اینکه ورق را جلوه و زیبایی می بخشد،باعث می شود که ورق در مقابل زنگ زدگی و پوسیدگی مقاومت از خود نشان دهد و تا حد امکان دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشود.
ورق گالوانیزه رنگی کاربردهای زیادی در ساختمان سازی،لوازم منزل،صنایع فلزی و … دارد.
ورق های رنگی فوق در ضخامت های ۰٫۴ / ۰٫۵ / ۰٫۶ و ۰٫۷ میلیمتر با تنوع بیش از ۱۵ رنگ ارائه می شود.
پوشش روی در ورق گالوانیزه رنگی به صورت آبکاری گرم استفاده شده است.مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد و به صورت شیت و رول قابل عرضه می باشد.
ساندویچ پانل گالوانیزه نیز در دو لایه محافظ و پوشش هسته ای که در آن ها استفاده شده از ورق گالوانیزه استفاده می کند ولی اکثرا ورق گالوانیزه رنگی استفاده نمیشود.

  • ساندویچ پانل گلستان
  • ۰
  • ۰

ساندویچ پانل اتاق تمیز یا ساندویچ پانل کلین روم ساندویچ پانلی است که برای محل های خاصی چون آزمایشگاه های خاص،کارگاه های تولید و پخش  مواد غذایی،کارخانجات دارو سازی و بهداشت،صنایع اسلحه سازی،صنایع ساخت قطعات الکترونیکی و ...استفاده می شود.

ساندویچ پانل اتاق تمیز دارای دقت بسیار زیادی در ورود و خروج آلاینده هاست یعنی غبار گرد و خاک،آلاینده های مختلف همراه با هوا،مواد شیمیایی در هوا،بخار آب و... همه و همه به صورت کنترل شده در این ساندویچ پانل به بیان بهتر تقریبا به 00 درصد می رسد.

 این ساندویچ پانل یکی از بهترین هاست که شما می توانید از آن در ساخت و ساز اتاق های امن استفاده کنید.

در اتاق هایی که از ساندویچ پانل اتاق تمیز ماموت استفاده می شود دقت در میزان آلاینده ها به حدی مهم است که تمام افرادی که می خواهند وارد  این اتاق ها شوند باید دوش هوا گرفته و لباس مخصوص استفاده کنند.

ساندویچ پانل ماموت در زمان نصب سهولت در نصب را همراه دارند و نصب ساندویچ پانل در آن ها بسیار ساده تر است از سایر شرکت ها،ساندویچ  پانل اتاق تمیز امکن ورود حشرات موذی،میکروب ها و باکتری ها به داخل ساختمان را میگیرد.

ساندویچ پانل های اتاق تمیز معمولا صاف هستند به صورتی که یا دو رو ورق صاف در آن ها استفاده میشود و یا یک رو صاف و یک رو شیار دارد تا ورود گرد و غبار و آلاینده ها به 0 درصد برسد.

  • ساندویچ پانل گلستان
  • ۰
  • ۰

تولید کنندگان ساندویچ پانل

 

 

  • شرکت زیمنس پانل

شرکت زیمنس پانل در سال 1390 با مساحت 2 هکتار در شه ارگ بم به شماره ثبت 8432 شروع به تولید ساندویچ پانل کرد به طوری که ادعا کرد که قادر است در حدود 1000 متر مربع ساندویچ پانل تولید کند.

 

  • شرکت ماموت پانل

شرکت ماموت در سال 1371 در 50 هکتار شروع به کار کشرکت صنعتی که در جاده کرج-هشتگرد قرار دارد کار خود را با واردات و مونتاژ کامیون،تریلر،کشنده،کمرشکن،کمپرسی شروع کرد و رفته رفته این شرکت صنعتی به حدود 2000 هکتار زمین صنعتی رسید.

امروزه در این شرکت صنعتی به میزان 200 هکتار کارخان به کارند که این نتیجه اعتماد مشتریان و رضایتشان بوده است زیرا هدف و فوکوس این شرکت روی شعار "کیفیت از آن ماست" بوده است.

این شرکت تا به امروز در ساخت و تولید انواع محصولات خود از جمله کامیون،تریلر،کمرشکن و.. و همچنین انواع خودروهای خاص مانند اتوبوس و آمبولانس و ماشین های آتش نشانی و هر آنچه سرفارش های خاص باشد بسیار موفق بوده به طوری که به موفقیت های بزرگی در عرصه بین المللی دست پیدا کرده.

اما این شرکت فقط در زمینه خودرو مشغول به کار و زبان زد نیست بلکه در صنعت ساختمان سازی نیز این شرکت یکی از بهترین شرکت هاست،این شرکت با وارد کردن صنعت مصالح ساختمانی پیش ساخته گامی بزرگ در جهت پیشرفت ساخت و ساز ساختمان و صنایع برداشته است.

ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی که از محصولات ماموت می باشد را ساندویچ پانل ماموت می گویند و  ساخت انواع سوله ها ی صنعتی  ساختمان های صنعتی،پالایشگاه ها،نیروگاه ها و انواع ویلاها و ...به کار می 

لازم به ذکر است  کارخانه ماموت با تولید و پخش ورق گالوانیزه حتی به صورت ورق گالوانیزه رنگی رزومه خود را قوی تر از پیش کرده است.

 

  • شرکت ایلیا پانل

شرکت ایلیا پانل شرکتی که در سال 1382 به صورت خصوصی  در زمینی به مساحت 2.4 هکتار در قم تاسیس شد. این شرکت با هدف تولید و نصب انواع ساندویچ پانل و اجرای پانل شروع به کار کرد و توانست ساندوی

دیواری و ساندویچ پانل سقفی و ورق گالوانیزه را تولید کند.

 

  • شرکت زمرد پانل

شرکت زمرد در کرمانشاه یکی از شرکت های صنعتی بود که در سال 1384 با هدف ساختنواع ساندویچ پانل اعم از ساندویچ پانل دیواری،ساندویچ پانل سقفی،ساندویچ پانل سردخانه ای،ورق گالوانیزه و...شروع به کار کرد.

این شرکت تا به امروز یکی از شرکت های مور ساخت و تولید ساندویچ پانل بوده است اما لازم به ذکر است که این شرکت فقط از فوم پلی استایرن و فوم پلی اورتان به عنوان عایق ساندویچ پانل های خود استفاده می کند.

 

  • شرکت ترک پانل

شرکت ترکیه ای ترک پانل که با واردات ساندویچ پانل از کشور ترکیه به ایران با هدف ترویج پانل های وارداتی ترکیه در ایران پا به عرصه تجارت صنعتی گذاشت.

این شرکت در کار خود موفق بود اما به دلیل دوری این شرکت و هزینه های حمل بالایی که برای نقل و انتقالات ساندویچ پانل داشت مورد توجه قرار نگرفت.

 

  • شرکت میهن پانل

شرکت میهن پانل یکی از شرکت های موفق در صنعت ساخت و اجرای ساندویچ پانل بود و توانست با بهره گیری از متخصصیت عالی رتبه و کاردان پا به عرصه تولید ساندویچ پانل تری دی،ساندویچ پانل و کناف بگذارد.

تولید این شرکت در حداکثر 1200 متر مربع است که در مقایسه با شرکت ماموت این رقم بسیار کم می باشد زیرا ساندویچ پانل ماموت در ظرفیت تولید رازوانه 50000 متر مربع ساندویچ پانل در رده نخست تولید ساندویچ پانل و ورق گالوانیزه،ورق آلوزینک و ورق آلومینیوم قرار دارد.

 

  • ساندویچ پانل گلستان