فروش ساندویچ پنل

فروش انواع ساندویچ پانل ماموت

فروش ساندویچ پنل

فروش انواع ساندویچ پانل ماموت

  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید که ساندویچ پانل ها کاربردهای متفاوتی دارند. یکی از کاربردهای منحصر به فرد ساندویچ پانل ها، جداسازی مناطق از یکدیگر است. معمولا برای پارتیشن بندی از این نوع مصالح پیش ساخته استفاده می کنند. همانگونه که در مقالات قبلی ذکر شد ساندویچ پانل ها در دو نوع سقفی و دیواری قابلیت تولید دارند. برای پوشش دهی سقف از پانل سقفی و برای پوشش دهی دیوار از پانل دیواری استفاده می شود.

این نوع سازه های پیش ساخته با صخامت های 4 تا 20 سانتی متر قابلیت تولید دارند.برای ایجاد پارتیشن بندی هم از آنها استفاده می شود.پارتیشن بندی با استفاده از این متریال مزایای زیادی به همراه دارند. در این مقاله قصد داریم به مزایای پارتشین بندی با ساندویچ پانل بپردازیم.

مزایای استفاده از ساندویچ پانل ها برای پارتیشن بندی

حمل و نقل این متریال به مکان های دیگر به آسانی انجام می گیرد. این یکی از ویژگی های منحصر به فرد ساندویچ پانل ها است و دیگر مصالح ساختمانی از چنین ویژگی بی بهره هستند.

این نوع از مصالح ساختمانی وزن بسیار سبکی داشته و در نتیجه استفاده از آنها به عنوان جدا کننده هیچ نوع فشاری به سازه ها وارد نمی کند.

سرعت اجرای سازه هایی که با استفاده از این مصالح ساخته میشوند بسیار بالا است. در نتیجه این امر در هزینه و زمان اجرای پروژه به میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهد کرد و این یکی از ویژگی های قابل توجه این مصالح پیش ساخته ساختمانی است.

قابلیت مونتاژ کردن و دمونتاژ کردن این نوع متریال ساختمانی یکی از ویژگی های قابل توجه آنها است. لذا به راحتی می توان از آنها در مکان های دیگر استفاده نمود.

این نوع مصالح ساختمانی به نحوی ساخته شده اند که قابلیت شستشوی انها وجود دارد. در نتیجه شستن آنها هیچ گونه محدودیتی برای این مصالح به وجود نخواهد آورد.

تنوع رنگ بندی ساندویچ پانل یکی از ویژگی هایی است که باعث شده این مصالح ساختمانی طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهند چراکه بسیاری از سازه ها را با رنگ های دلخواه میتوان ساخت و از این نظر محدودیتی وجود نخواهد داشت.

در آخر میتوان به قیمت مقرون به صرفه این نوع سازه های پیش ساخته اشاره کرد که موجب شده این مصالح بتواند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید.

  • ۰۰/۱۲/۰۵
  • ساندویچ پانل گلستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی